[energiadecreixent] Discussió a l'Accent

andoni andonidecreciendoagmail.com
Dij Oct 2 13:46:33 CEST 2008

Hola Laura, he fet una ollada als dos articles i no trobo motius especials
per discrepar amb aquestes persones, que a més semblen tenir coneixements
molt extensos del que diuen; és a dir, jo no em sento capaçitat per a una
resposta sòlida en temes econòmics a aquest nivell.

Ara si, jo afegiria, i si vols ho faig jo, que el decreixement (el que jo
defenso) es basa en sumar coneixements i cultures diverses, treient l'ho bó
del marxisme, ecologisme o l'anarquisme, o d'altres, per construir una nova
societat; o sigui, jo saludaria aquestes puntualitzacions com necessàries en
un moviment plural. No crec que refusin el que dius sinò que afegeigen
detalls a considerar.

Ja diràs!, ens veiem.