[energiadecreixent] xerrada 18/11 UB

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dij Nov 13 12:30:26 CET 2008

jo tinc carnet de cotxe, però segur que no podem aconseguir que algú ens presti un cotxe? realment som una colla de decreixentistes.. je

Dimarts m'encantaria, ho temptejo, però ho veig difícil
Laura

________________________________
De: "laieta en moviments.net" <laieta en moviments.net>
Para: Xarxa pel decreixement <energiadecreixent en llistes.moviments.net>
Enviado: jueves, 13 de noviembre, 2008 12:21:54
Asunto: [energiadecreixent] xerrada 18/11 UB

Penya ei!!!!!!!!!!!!ens han proposat una xerrada des de la UB que la setmana que ve fan una setmana de lluita estudiantil. Porta per títol: Del creixement a la crisi: un model insostenible? i crec que parlaràn també l'arcadi oliveres i algun altre ponent....això em van dir.

És dimarts vinent al matí, a les 9:30 fins les 11:30..i després volen algú que dinamitzi l'ocupació d'un espai proper a la uni (o dins la uni) com a hort urbà.

Si algú s'anima amb alguna d'aquestes parts.....us passo el calendari de la setmana. Corre una mica de pressa saber-ho.....l'edu diu que potser pot, si algú l'acompanyés....com ho veieu?

espero respostes!!per cert, avui a la tarda si tot va bé s'imprimiràn les octavetes per dissabte a l'infoespai...pel tema de les accions, jo puc portar cotxe pel tema de les infusions, però no tinc cotxe i el carnet el tinc a girona. Podem demanar un carsharing des de l'infoespai, però necessito un carnet de cotxe...

ja direu;)

Laia