[energiadecreixent] xerrada 18/11 UB

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Dij Nov 13 12:21:54 CET 2008

Penya ei!!!!!!!!!!!!ens han proposat una xerrada des de la UB que la
setmana que ve fan una setmana de lluita estudiantil. Porta per títol:
Del creixement a la crisi: un model insostenible? i crec que parlaràn
també l'arcadi oliveres i algun altre ponent....això em van dir.

És dimarts vinent al matí, a les 9:30 fins les 11:30..i després volen
algú que dinamitzi l'ocupació d'un espai proper a la uni (o dins la
uni) com a hort urbà.

Si algú s'anima amb alguna d'aquestes parts.....us passo el calendari
de la setmana. Corre una mica de pressa saber-ho.....l'edu diu que
potser pot, si algú l'acompanyés....com ho veieu?

espero respostes!!per cert, avui a la tarda si tot va bé s'imprimiràn
les octavetes per dissabte a l'infoespai...pel tema de les accions, jo
puc portar cotxe pel tema de les infusions, però no tinc cotxe i el
carnet el tinc a girona. Podem demanar un carsharing des de
l'infoespai, però necessito un carnet de cotxe...

ja direu;)

Laia

A non-text attachment was scrubbed...
Name: setmana.doc