[energiadecreixent] [Organitza] 15N, continuem amb l'articulació

Jordà Escolà jordaescolaayahoo.es
Diu Nov 9 16:10:51 CET 2008

Perfecte!!!!
Per cert, jo no sé qui ho porta però estan corrent uns flyers de les mobilitzacions del 15-N i el 29-N en forma de bitllets de 500€ que estan molt currats i són interessants! Si algú sap alguna cosa.... es podrien utilitzar com a banner? O per enviar-los?
Em sembla molt bé la proposta de l'edu!!!
jordà.

Salvar els bancs d'USA ha costat 700.000 MILIONS de dòlars: 5 VEGADES MÉS QUE EL QUE LA ONU VA APROVAR PER A ARRIBAR ALS OBJECTIUS DEL MIL·LENNI.

I a Europa són encara majors....

El proper dissabte, 15 de novembre a les 17h sortirem al carrer a
totes les ciutats.

CSOA La Teixidora
c/Marià Aguiló 35, L4 Poble Nou
http://teixidora.squat.net/