[energiadecreixent] 15N, continuem amb l'articulació

Eduard Folch eduard.folchagmail.com
Diu Nov 9 15:54:45 CET 2008

Bones!

Estaria bé posar un banner a la web de decreixement.net i algun escrit
animant a la gent a juntar-se pel decreixement a les convocatòries del
15N als Països Catalans.
Jo penso que el que podriem fer JA és:

    * Banner
    * Petit apartat amb info i "instruccions" - si volem portar
      material, pancartes o coses simbòliques-
    * Lloc exacte de trobada pels decreixentistes, així ens agrupem
    * Enviar el comunicat per les llistes generals amb aquesta info

Què us sembla?
Al facebook vaig obrir un esdeveniment on ja s'han apuntat més de 325
persones per la convocatòria del 15N. Puc enviar un mail a tothom que ha
dit que hi assistirà o que potser hi assistirà (800 persones)
animant-los a sumar-se al bloc del decreixement també.

També havia pensat en l'eina del twitter per habilitar una via ràpida de
reflexió, aportació, informació i divulgació durant aquesta setmana a la
pàgina de decreixement.net. És relativament fàcil posar-ne un i potser
pot funcionar millor q el fòrum. M'ho miro a veure què... També permet
la subscripció via rss i tal.

Bé, digueu-me algo!

edu