[energiadecreixent] Próxima conferencia d'Anda

Miguel aljibesapangea.org
Dma Nov 4 21:39:31 CET 2008

Gràcies Ester,

Ja em vaig oferir pel tema nuclear, si voleu que faci una presentació sobre la problemàtica de les renovables tampoc no tinc cap problema; l'únic dia que no puc és el dilluns. Si voleu fer "autodebat" sense la meva presència us puc passar el meu PWP en PDF, també n'hi ha d'altres temes d'energia.

salutacions.

Miguel Muñiz

  ----- Original Message -----
  From: ester c
  To: Xarxa pel decreixement
  Sent: Tuesday, November 04, 2008 3:48 PM
  Subject: Re: [energiadecreixent]Próxima conferencia d'Anda

  Hola a totdhom!
  Estaria molt rebé poder assistir a aquest acte, però dimecres 5 tenim assemblea a les 19'30 i Abrera queda força lluny. Així que volia proposar si aquesta mateixa xerrada es podria fer a Barcelona, a l'Infoespai o a qualsevol altre lloc. Estaria bé fer-la tant com una cosa a nivell del nostre grup, on poguem treballar aquests temes per tal de formar-nos bé i aprendre discutint, com fer-la per a tots els públics. Què us sembla?

  Fins demà a l'assemblea!

  Què vagi bé la xerrada Miguel.

  Ester.

  El 3 / novembre / 2008 23:08, Miguel <aljibes en pangea.org> ha escrit:

    Dimecres, 5 de novembre, a les 19 hores.  Lloc: Casa de Cultura d'Abrera.

    Conferència - Debat: 'El futur de les energíes renovables a Catalunya'.
    per Miguel Muñiz, Coordinador de TANQUEM LES NUCLEARS - 100%RENOVABLES

    Degut al canvi climàtic i la crisi energètica, les energíes renovables han passat de ser una utopía idíl·lica a una crua realitat, tan necesaries com qüestionades. Darrera de tanta declaració favorable, en un sospitós consens que abasta des de polítics a ecologistes passant per les grans empreses, resulta difícil saber quina és la veritat.

    D'altra banda les preguntes i acusacions s'acumulen: són suficients? són netes? són rendibles? provoquen impacte?. En el curs d'aquest acte intentarem entendre perquè tothom està a favor de les energies renovables, però en molts casos en un lloc diferent al que viu.

    Jaime González
    A N D A

    Organitza:  Associació Naturalista d'Abrera (Anda)
    Col·laboren: Ràdio Abrera y Ràdio Sant Esteve
    Amb el suport de: Ajuntament d'Abrera