[energiadecreixent] assemblea 5 novembre

laietaamoviments.net laietaamoviments.net
Diu Nov 2 20:40:54 CET 2008

Hola a tots!!!

si, hauríem d'utilitzar més el fòrum...pel tema de les nuclears, jo
tinc pensat llegir-me aviat el llibre de "el espejismo nuclear" que ha
sortit ara, i aveure també si passeu per la web els 10 punts per ser
antinuclears, jo no ho tinc.  El que deia en l'altre mail que era una
mica a saco, era perquè recordo molt bé algunes xerrades en què sempre
em recorden el mateix: que l'energia nuclear serveix per fer energia
elèctrica, no per moure el transport etc, per la qual cosa depenem
encara del petroli bàsicament...

però el que volia dir ara és que he penjat una proposta d'ordre del
dia a la web de decreixement al seguent enllaç, per l'assemblea
d'aquest dimecres a les 19:30. Penso que és important que ens
plantejem el nostre paper en les mobilitzacions que venen, per això
veureu que casi sempre parlo d'això.

aquí va el fil del missatge al fòrum:

http://decreixement.net/index.php?option=com_fireboard&Itemid=151&func=view&catid=14&id=890#890

espero que ens hi veiem:))