[energiadecreixent] Mercat d'intercanvi de coneixements 3 abril

ester c ishtar888agmail.com
Dij Mar 27 14:24:06 CET 2008

Hola gent,

He confirmat la nostra participació en el Mercat d'intercanvi de
Coneixements que organitza el BCC  (Banc Comú de Coneixements) al CCCB, en
l'espai NOW, el 3, 4, i 5 d'abril.

A nosaltres ens toca mitja hora entre les 18'30 i 19'30 el dijous 3, junt
amb Xaingra que té mitja hora més. Vam acordar a l'assamblea de dimarts que
explicaríem la marxa com a exemple de crear xarxa i intercanviar
coneixements.

Vam decidir que jo m'encarregava d'això tot i que a mi no em va massa bé el
dia i l'hora. Per això volia demanar a algú que hagi estat organitzant la
marxa o que hi hagi participat per a que m'ajudi a preparar el que
explicarem i hi vagi a explicar-ho (si no hi va ningú ja intentaré d'anar-hi
jo). Potser em podrien ajudar el Sylvain i la Marta.

Us adjunto la proposta de 10 línies que ens han demanat sobre el què farem
allà.

Fins ara doncs!

ester.