[energiadecreixent] proposta xerrada jordi roca

rubensapangea.org rubensapangea.org
Diu Mar 23 10:21:06 CET 2008

Bon diumenge companys,

Escric en referència al tema de la xerrada proposada per en jordi roca
pel proper 16 d'abril.

Abans de res dir-vos que li escriuré un mail ara mateix per dir-li que
el dimarts decidirem si podem portar algú perquè formi part de la
taula rodona.

La meva opinió a priori és que actualment a l'entesa (o almenys en el
grup que hi participem més activament) no hi ha ningú amb una base de
coneixements sobre economia suficientment àmplia i fonamentada com per
entrar a asseure'ns a la mateixa taula que dos economistes del nivell
de l'enric tello i en jordi roca. Crec que en ocasions com aquesta es
demostra com estem dedicant la majoria d'esforços a divulgar i anar
fent xerrades i activitats més de donar a conèixer el moviment, més
que no pas aprofondir en un argumentari suficientment estructurat com
per entrar a debatir a nivells d'alt contingut econòmic. Jo no dic que
això sigui ni bo ni dolent, simplement constato que ens hem
especialitzat (per manca de temps i recursos) en la divulgació, cosa
que trobo perfecta, perquè el que es necessita ara és trobar la
predisposicó del públic general.

Ara bé, tard o d'hora haurem d'afrontar el fet que per ser creïbles
hem de poder entrar a debatir a aquests nivells.

Aquí deixo la meva opinió, dimarts en parlem.

Ruben