[energiadecreixent] Fira REDS taula informativa i material

__ Lirca __ ginacrilahotmail.com
Dma Mar 11 13:14:19 CET 2008

Ok, viam si puc kedar amb la Carina o algú que em faci 4 cèntims (decreixentistes) sobre el tema, que la veritat, estic una mica desconectada del món aquests dies (viatges, curro, demanant beques i cartes de referència, etc, etc...).  si no puc kedar amb ells, de totes manweres tinc la info als milions de mails que es van passant.. i divendres ja seré a BCN així que sí, em comprometo a portar tota la info i el que es pugui sobre la ILP.

Abraçades!

Date: Tue, 11 Mar 2008 11:38:29 +0100From: ishtar888agmail.comTo: energiadecreixentallistes.moviments.netSubject: Re: [energiadecreixent] Fira REDS taula informativa i material
hola lirca
una cosa important a tenir en compte: que hi hagi algu q estigui per la ILP i la barbara mha dit q tu ets fedataria. q et sembla si tu et poguessis encarregar destar a la taula i informar de com fer be el proces de firmar (q hi ha condicions) a la gent i als altres q ens toqui estar a la taula?
El 10/03/08, __ Lirca __ <ginacrilahotmail.com> ha escrit:

Hola! Ho confirmo, ho confirmo! compteu amb mi tant per anar a recollir coses (12:30, Infoespai) com per ser a la taula (tot i que no tinc molta idea però es farà el que es podrà..així que d'escollir torns.. potser quan creieu que hi haurà menys gent, però de totes maneres em va bé qualsevol). Abraçada!Lirca

Date: Mon, 10 Mar 2008 23:26:56 +0100From: ishtar888agmail.comTo: energiadecreixentamoviments.netSubject: [energiadecreixent] Fira REDS taula informativa i material
Hola a tothom,Moltes gràcies pels que heu contestat i us heu oferit a fer alguna cosa!Tenim coberts:- el divendres a les 12h a l'infoespai per imprimir i tallar díptics.- fer el díptic que ens encarreguem el Sylvain, la Barbara i jo (quan el tinguem el passarem per la llista aviam què us sembla).- i el dissabte l'Elsa (gràcies Elsa!) i jo (no sé si també la Lirca) a les 12'30 per anar a buscar el material a l'infoespai i portar-lo a Cotxeres.Per la taula informativa estem el Jose, el Sylvain, la Barbara, la Lirca (digues alguna cosa per confirmar-ho del tot) i jo de moment. Faltaria que s'apunti algú més perquè la Barbara i el Sylvain també estaran als torns de la barra. Per cert, Rubén, diga'm com van els torns de la barra per combinar-nos-ho bé.Els que us heu apuntat als torns de la taula digueu-me quins torns us van millor venir per distribuir-ho bé.Escolliu entre:- 14-16h- 16h-18h- 18-20hFins aviat!ester.