[energiadecreixent] Fira REDS taula informativa i material

ester c ishtar888agmail.com
Dma Mar 11 11:38:29 CET 2008

hola lirca
una cosa important a tenir en compte: que hi hagi algu q estigui per la ILP
i la barbara mha dit q tu ets fedataria. q et sembla si tu et poguessis
encarregar destar a la taula i informar de com fer be el proces de firmar (q
hi ha condicions) a la gent i als altres q ens toqui estar a la taula?

El 10/03/08, __ Lirca __ <ginacrilahotmail.com> ha escrit: