[energiadecreixent] URGENT tertúlia sobre sostenibilitat]

Esteve López estevelopezagmail.com
Dma Jun 17 17:19:08 CEST 2008

Enric, jo vull anar aquesta tarda a Barcelona per poder parlar amb l'Anna,
però també tenen la reunió a les 7.

El 17 / juny / 2008 15:22, enric <enric en moviments.net> ha escrit: