[energiadecreixent] Resposta a Miguel Muñiz

Miguel aljibesapangea.org
Dij Gen 24 21:50:20 CET 2008

Hola, Andoni:

En primer lloc disculpa si la meva resposta t'ha semblat pujada de tó o
negativa, no era la meva intenció; es centra en torn a un únic paràgraf del
teu text. I els motius de la meva crítica ja estan exposats en el missatge.
Al marge de la percepció que hagis tingut del tó, les dades i els raonaments
són clars.

En el meu missatge estan també els motius pels quals no puc dedicar temps de
voluntariat a intervenir en la llista de decreixement, no puc sinò
reiterar-los. Potser no hauria d'haver enviat el primer missatge, tan sols
el fet de que em preocupen els enfrontaments territorials perque beneficien
a qui ja sabem em va forçar a fer-lo.

Però això ja estava també explicat en el primer missatge i em repeteixo.
Sort en la participació al FSC i gràcies per la teva consideració i interés.

Una salutació.

                            Miguel Muñiz