[energiadecreixent] Resposta a Miguel Muñiz

andoniatodoenlaces.com andoniatodoenlaces.com
Dij Gen 24 23:37:21 CET 2008

Quoting energiadecreixent-request en moviments.net:

> Envii les submissions de  llista de correu  energiadecreixent a
> 	energiadecreixent en moviments.net
>
> Per subscriure's o donar-se de baixa via 'World Wide Web', visiti

> o si vol fer-ho via email, envii'n un amb la paraula 'ajuda' en el
> títol o en el cos del missatge a
>
> 	energiadecreixent-request en moviments.net
>
> Pot accedir a la persona que gestiona la llista a
>
> 	energiadecreixent-owner en moviments.net
>
> Quan respongui, si us plau, canvii el títol de manera que sigui més
> específic que "Re: Contents of energiadecreixent digest..."

Espero tenir temps per repassar una mica el text proposat per tal
d'agradar a tothom, que d'alló es tracta, i també a MIguel al que
sembla le ha desagradat força una part.

No perquè considero que estigui tant malament, sinò per mirar de
treballar en equip. Però aixó no treu que em sorprengui l'aire pujadet
de la resposta d'en Miguel, persona que es presenta segons semble a
nosaltr en s amb aquest comunicat.

Semble una persona preparada i espero que si pot fer una réplica tant
extensa a la meva proposta, es decideixi la propera vetgada a proposar
ell un texte o a participar de forma activa a un acte, beneficiant més
globalment al moviment pel decreixement.

Desitjaré que ningú le digui cosas boniques del tipus "simplista",
"manipulador", etc sinò que les aportacions siguin constructives i no
destructives.

Per cert, també és simplista anar tant a sac per una xerrada calculada
de 15 minuts a la que obviament deixes coses sense aprofundir tant com
voldriem. Et recomanaria dedicar més forçes a atacar als autèntics
enemics que tothom poguem reconèixer; però, et felicito perparticipar
i agraeixo la teva aportació, esperaré mès ,amb un to més constructiu
espero !!