[energiadecreixent] Propostes reunió 19 febrer

Laura Blanco Grau lblanco_grauayahoo.es
Dil Feb 18 14:37:51 CET 2008

Per a la reunió de demà: (jo no hi seré)

1. Voldria que es comentés la proposta del Giorgio de la revista Ecologia Política.

D'una banda, estaria bé que a la reunió es revisés l'índex, tal com ens han demanat.

D'altra banda, per redactar l'article, jo me'n puc encarregar si ningú altre vol fer-ho. En aquests cas, demanaré la col·laboració d'algú més per a cercar informació (potser per traduir alguna cosa de l'italià, etc.).

2. Recordo altres propostes de col·laboració pendents:

- S'ha de contactar amb en Pep Puig per demanar espai a la Fira de la Terra (abans del 16 de març)
- Biocultura (8-11 maig), crec que se n'ocupava l'Andoni
- Escoles d'estiu (Attac, Universitat de valència, etc)

N'hi ha d'altres que caldria revisar a l'acta de la reunió anterior.

Laura

¿Con Mascota por primera vez? Sé un mejor Amigo. Entra en Yahoo! Respuestas http://es.answers.yahoo.com/info/welcome