[energiadecreixent] xerrada pati llimona avui

Ruben Suriñach Padilla rubensapangea.org
Dma Des 2 08:59:29 CET 2008

Stefano, els del cetede sempre penjen els continguts a la web, o sigui
que és probable que puguis escoltar la xerrada via internet.

Ja t'avanço que el primer ponent era un macroeconomista de manual que va
aclarir alguns conceptes tècnics del funcionament de la crisi, però, com
no podia ser d'una altra manera, l'alier li va donar una dimensió més
gran a la crisi i va parlar obertament de decreixement sostenible i dels
problemes estructurals.

vinga, abraçades!

ruben