[energiadecreixent] xerrada pati llimona avui

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Dil Des 1 18:54:04 CET 2008

Bona tarda,

m'hagués agradat molt anar-hi, però no m'és possible.
Sisplau, si algú hi va i pot fer alguna mena de resum, o si sabem que
el grup organitzador el grava en algun format, m'agradaria molt
saber-ho.

Gràcies i fins aviat,
stefano