[energiadecreixent] Hacia un movimiento europeo del Decreixement: de la Conferencia en Paris hasta el Forum Social Europ

Stefano Puddu stefanoafaino.com
Div Abr 25 09:21:20 CEST 2008

A mi, la veritat, m'agradaria anar-hi.
No sé si podré, però m'agradaria.
(També hauria de reactivar el meu anglès...)
De totes formes, no em semblaria de més estar en contacte amb el que es
mou a Europa.

Fins aviat,
stefano