[energiadecreixent] rectificació

jose revilla jose.revilla.cebrianagmail.com
Div Abr 18 20:47:01 CEST 2008

Hola Montse,

la veritat es molt raonable en tot el que dius. Jo trobo que no em vingut a
aquest mon per patir, pero últimament les assamblees del decreixement m´han
provocat malestar pel ritme frenetic d´activitats, fires, tasques, xerrades,
etc.... peró res de parlar, res d´oferir un espai de divulgació sobre
decreixement.

Ja ens han dit criticat desde d´altres moviments socials que al decreixement
estem venent fum.

fins aviat,
José.