[energiadecreixent] rectificació

Montse Jiménez Espinosa montse2002ahotmail.com
Dij Abr 17 09:12:54 CEST 2008

Comento alguna coseta de nou.

No sé si s'ha malentès el meu missatge, però per si de cas, no m'he decepcionat ni res semblant per l'Entesa, això ho vull deixar clar. Simplement estic esperant entendre millor tot plegat la vostra filosofia i manera de fer, i a veure on puc encaixar.

La proposta d'en Paco, que crec també va assistir a la mateixa reunió que jo, de fer reunions a les persones "noves" més orientades a donar-vos a conéixer, crec que és molt positiva.

una abraçada i fins aviat,

mOntse jiménez espinOsa

"Sólo hay esperanza en la acción" Jean-Paul Sartre

Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
http://newsletters.msn.com/hm/maintenanceeses.asp?L=ES&C=ES&P=WCMaintenance&Brand=WL&RU=http%3a%2f%2fmail.live.com