[energiadecreixent] article per un llibre

Esteve L髉ez estevelopezagmail.com
Diu Oct 28 21:07:48 CET 2007

Particularment crec que ens hi podem fer c脿rrec, m茅s que res per enfortir
relacions i cooperar. ara be, m'agrada m茅s la idea de que ens fem c脿rrec com
col.lectiu que no pas com a individualitats. Com habitualment proposo,
aquest article podria ser una entrada en el decreWiki, tot i que algun
membre de l'entesa pel decreixement es pugui dedicar a dinamitzar-la.

Salut!

El 26/10/07, enric <enric en moviments.net> ha escrit: