[energiadecreixent] (sin asunto)

rubensapangea.org rubensapangea.org
Dis Oct 27 18:52:47 CEST 2007

Bones gent,

Jo em presento voluntari per fer l'article (o ajudar a fer-lo). Ja parlarem de
detalls la setmana vinent però caldria saber quants caracters demanen, a quin
públic es dirigeix (divulgació o tècnic) i definir una mica més la temàtica,
perquè model de desenvolupament i canvi climàtic em sona molt ampli (jo he
pensat començar exposant el canvi climàtic com a símptoma dels límits físics
del desenvolupament infinit i a partir desenvolupar els conceptes de l'economia
ecològica i el decreixement il·lustrant-ho amb el cc i problemàtiques més
concretes lligades a raonaments puntuals). Tinc un primer esquema que vaig fer
ahir al tren, el que passa que saber la llargada i el públic és imprescindible.

En parlem, per cert, a mi el dimecres casi que no em va gaire be, perque tinc
festa de benvinguda al RAI... Us puc passar la proposta a la llista.

Salut!