[energiadecreixent] ACTA ASSEMBLEA D'ORGANITZACIÓ INTERNA DEL GRUP DE DECREIXEMENT

Esteve López estevelopezagmail.com
Dme Oct 24 19:36:44 CEST 2007

Ja tenim l'acta penjada al decreWiki per què pogueu fer les anotacions o
rectificacions que creieu necessàries.

http://decreixement.net/decrewiki/doku.php?id=actes_d_assemblees:actes_d_assemblees#dimarts_22_octubre_2007

Salut i decreixement.

El 13/10/07, laia <laieta en moviments.net> ha escrit: