[energiadecreixent] ACTA ASSEMBLEA D'ORGANITZACIÓ INTERNA DEL GRUP DE DECREIXEMENT

laia laietaamoviments.net
Dis Oct 13 18:01:06 CEST 2007

Helou, a mi també em va bé en principi els dimarts o els dijous. Provem
de començar el dimarts 23 doncs? a les 19:30?per mi bé. Per altra banda
comentar-vos com vam quedar, el que he fet jo ara per ara i sé que s'ha
d'anar fent en tema de gestió:

- donar les gràcies a la gent per participar el dia 22
- Començar a donar la benvinguda via mail a la gent que s'ha anat
apuntant últimament (encara no començat)
- Actualitzar la llista d'objectors al creixement (encara no començat)

Aquestes doncs, eren tasques que tradicionalment feia l'edu però al
posar-se més amb web i comunicació quedàven una mica penjades. Genial si
aconseguim fer-ho entre tots i totes, perquè s'ha d'anar fent i jo tb
tinc moltes coses!

Un petó i sort amb la paella!

Laia