[energiadecreixent] propera assemblea

enric enricamoviments.net
Dme Oct 10 11:03:28 CEST 2007

Bones,

El més lògic si la paella no és a rosa de foc és que l'haguem tornat a
la txirivita per error.
Els que hi veu anar, haurieu de dir si us sembla possible i en aquest
cas preguntar-ho a la txirivita.

D'altra banda, evidentment la fira no és a l'octubre sino del 6 al 11 de
novembre,

fins la tarda!
enric

En/na laietaamoviments.net ha escrit: