[energiadecreixent] propera assemblea

enric enricamoviments.net
Dis Oct 6 13:30:23 CEST 2007

Hola a tothom,

No em sembla malament, que es quedi dimecres vinent; potser jo no podré
ser-hi gaire, però si cal comentar res estaré a l'infoespai amb altres
coses.

A més el dimecres següent, dia 17, no aniria bé, perquè el Giorgio
parlarà de decreixement en el dia del deute ecològic dins de la setmana
d'acció global contra el deute
<http://decreixement.net/index.php?option=com_jcalpro&Itemid=1&extmode=view&extid=51>

També penso que s'hauria de parlar de la Fira Ecoviure
<http://www.ecoviure.cat>, del 19 al 21 d'octubre donat que a banda de
la xerrada que hi farà l'Edu dissabte 20, ens han convidat a muntar-hi
una taula informativa i si podem ser-hi hauríem de repartir-nos els
torns i veure quin material tenim i quin ens falta per posar a la taula.

salut i decreixement!
Enric

En/na ester c ha escrit: