[energiadecreixent] propera assemblea

ester c ishtar888agmail.com
Dma Oct 9 21:03:57 CEST 2007

Hola a totas,

A la reunió de demà dimecres, molaria que poguéssim ser-hi tants com poguem,
perquè estaria bé parlar de coses internes del grup.

Una segona cosa: l'encarregat de cuina de l'Ateneu Rosa de Foc, diu que li
falta una paella que ens van deixar pel Dia sense Cotxes i que la necessita
per aquest dissabte (!).

Si algú sap ara mateix on està que ho digui ja perquè és força urgent, i
sinó en parlem demà a veure si entre totas sabem on està (sobretot amb el
grup de cuina i  els que vam carregar i tornar les coses). Em passaran el
telèfon del noi per parlar amb ell directament.

Fins demà,

ester.

El 05/10/07, Barbara Haye <barbarahayeahotmail.com> ha escrit: