[energiadecreixent] OCTAVETA MANI

Revista Userda infoauserda.com
Dij Nov 29 20:51:45 CET 2007

M'he permès de fer algunes petites correccions ortotipogràfiques i
sintàctiques. Ho adjunto.

D'una altra banda, quan parles dels copmbustibles fòssils a
Catalunya, caldria que hi afegissis l'urani, no endevades hi ha tres
centrals nuclears que el fan servir.

Salut,

Xavier Borràs

Un adjunt de no-text ha estat eliminat...
Nom: OCTAVETTTAAAA_XB.odt
Tipus: application/vnd.oasis.opendocument.text
volum: 48509 bytes
Desc: no disponible