[energiadecreixent] OCTAVETA MANI

Esteve López estevelopezagmail.com
Dij Nov 29 20:34:12 CET 2007

molt bé, col.lega :-)

Pot ser, quan parles del consum de petroli pots acabar l'argument amb alguna
dada que posi de relleu el PEAK OIL, com ara l'estudi de la
pro-gubernamental AIE. http://www.avui.cat/economia/detail.php?id=11567

Per cert, el meu corrector em subralla les paraules països i depèn :-)

Més petons.

El 29/11/07, laia <laieta en moviments.net> ha escrit: