[energiadecreixent] Manifest BARCELONA MEETING POINT

enric enricamoviments.net
Dme Nov 7 21:02:47 CET 2007

Bones,

Envio una versió actualitzada.
Disculpeu que no he senyalat els canvis en el document.
De fet bàsicament hi ha canvis en la distribució dels paràgrafs, algun
canvi de paraula i alguna frase.

Si algú més hi aporta, coses endavant. Sino, demà al migdia o així el
podem començar a difondre.

salut!!
enric

En/na laia ha escrit: