[energiadecreixent] concretant propostes de les jornades

Montse Peiron - CRIC montsep en pangea.org
Mar Mar 13 10:36:23 CET 2007

si busqueu links a recursos d'exemples pràctics de com aplicar el
decreixement i la relocalització, la revista Opcions es dedica
precisament a això, tot i que fins a l'últim número no ho havíem
anomenat pel terme "decreixement", diria que el més semblant que hi
havíem posat era "aturar el "sempre més"".

www.opcions.org.

En/na facililloamoviments.net ha escrit: