[energiadecreixent] [Fwd: Re: sobre el comunicat]

Alex Montón -Drogui- drogui en gmail.com
Lun Mar 5 12:44:41 CET 2007

Estic d'acord en els canvis, sobre el tema de la fam, esta clar que no es
l'unic que ho provoca, pero tampoc sabia com introduir el tema sense
enrollarme 3 paragrafs.

Jo crec que falla el tema del final perque realment, no sabem encara els
exemples concrets de coses que es poden fer, es te una idea, pero hem de
debatre i posar els pros i els contres sobre la taula per decidir quin
creiem que ha de ser el cami. En si, les jornades son per aixo, per
autoformarnos i per tirar endevant algunes iniciatives, pero es complicat.

La frase casi final:
"Es tracta doncs, de preservar els grans invents i renegar de lo superflu
(AKESTA FRASE FA PINTA DE TECNOFILICA, NO LA POSARIA), de
canviar la nostre visio de la vida de "tanto tienes tanto vales"."

Jo si que la deixaria, doncs crec que facilment, ens poden tatxar de "nos
quereis mandar a las cavernas", i es important que expliquem que realment no
volem destruir-ho tot, sino que volem agafar les coses bones que ens ha
donat aquesta epoca.

Aquestes coses com sempre es poden discutir mes facilment en persona :). A
mi feu els canvis que feu ja em semblara be, ja que es una primera
"incursion" i quan estiguem mes definits ja afinarem el discurs.

Alex

On 3/4/07, facililloamoviments.net <facililloamoviments.net> wrote:

> Buenas, jo segueixo sense tenir clar lo la convocatoria de prensa,
> francament, i si no es massa llarga crec que la meva té una mica més de
> ganxo periodístic... els hi ha de picar la curiositat! Si preferiu
> l'anterior, estic d'acord amb les modificacions de l'Enric i afegiria que
> el moviments pel decreixement no aterra a Catalunya "de la mà de Serge
> Latouche", sinó "convidant a Serge Latouche"... sinó sembla que aquí no hi
> hagi res!
>
> I faig també algunes notes (EN MAJÚSCULES) al text de l'Alex, que també es
> [...]

Yo, coleccionista de chapas :)
Si me traes chapas te estare agradecido !
http://www.coleccionistadechapas.com
http://afinsapress.com/revistas/PDF/coleccionismo65.pdf
Ya sabes como afectara el pixo maximo de producción de petroleo en tu vida
diaria ?

Web informativa - www.crisisenergetica.org
Info comprensible -
www.crisisenergetica.org/ficheros/El_mundo_ante_el_cenit_del_petroleo.pdf
Info mas densa -
http://llistes.moviments.net/enric/energia/Los_idealistas_son_ellos.pdf

Porque no se puede crecer indefinidamente en un planeta finito ?
Porque el desarrollo sostenible es imposible si se basa en crecimiento
economico ?
Video explicativo -
http://www.crisisenergetica.org/staticpages/index.php?page=20070126131019945