[energiadecreixent] [Fwd: Re: sobre el comunicat]

Eduard Folch eduard.folch en gmail.com
Lun Mar 5 11:15:09 CET 2007

Hola!!

Uhmmm...penso que es poden fer algunes modificacions sobre la inivitació a
la roda de premsa i fer-ho una mica més curt. A veure si podem fer-ho
aquesta tarda!!

Salut

edu

El 05/03/07, enric <enricamoviments.net> ha escrit:

> Hola Arnau,
>
> Jo el teu text, com el de l'Àlex, la interpretava i prefereixo com a
> comunicat a donar el mateix dia. El que es per convocar a la premsa, ho
> trobo massa llarg.
>
> Igualment d'acord amb la darrera aportació.
>
> salut!
> enric
>
> En/na facililloamoviments.net ha escrit:
> que
> hi

> es
> massa

> [...]