[energiadecreixent] esboç programa decreixement

Ton> tondalmau en gmail.com
Lun Ene 29 06:22:44 CET 2007

Jo, si voleu, si hi ha algun espai destinat a passar una estona de
tranquilitat reflexiva puc contribuir amb algunes cançons...
Tinc cançons meves i també musico poemes d'altre gent... m'acompanyo de
guitarra i/o banjo i harmònica...
Em considero "trobador per un Món Nou en Pau" perquè intento, mitjançant la
música, poder comunicar un missatge molt clar... ens hem d'IMPLICAR TOTS en
aquest món basat en uns nous criteris a partir de la globalitat.
Crec que la Gran Crisi actual és deguda a que estem enmig d'un canvi de
paradigma, ja que estem passant de la Era Pre-Global a la Era Global.
A la vostra disposició,

Ton Dalmau>
tondalmauagmail.com
www.tondalmau.es.kz

El 28/01/07, facililloamoviments.net <facililloamoviments.net> ha escrit: