[energiadecreixent] espais i ponents

enric enric en moviments.net
Mar Ene 23 13:13:49 CET 2007

Hola a tothom,

novetats, al cccb només està disponible el dijous a la tarda, he fet una
reserva provisional, que hem de confirmar abans de dimarts vinent, així
que dona temps a parlar-ho a la reunió de dilluns vinent.

Naredo no pot, Oscar Carpintero, he parlat avui amb ell, i ho té xungo,
però s'ho mirarà i em diu alguna cosa aviat!

El tema de parlar amb algú, estranger com el Manfred Max-Neef hauriem de
fer números, perquè hi haurà varies despeses que hem de tenir previstes.

Jo mentre no confirmi Carpintero, faig alguna consulta més, a fdez duran
que es de qui tinc contacte, tb i si teniu algun altra contacte que
podeu moure dieu-ho...

salut!!
enric