[energiadecreixent] una puntualització

Jesus Carrion jesus.carrion en debtwatch.org
Lun Ene 22 13:32:03 CET 2007

Hola!

Nosaltres hem fet algun seminari a l'escola d'administracions públiques al carrer ausias march tenen cabines per les traduccions (és un espai molt i molt oficialillu).

Per una altra banda, bubbles és una organització que t'aporta intèrprets de forma gratuïta... No sé si els coneixeu... Jo estic tractant de trobar-los per passar-vos el contacte...

Una abraçada,

Jesús
P.D. I dispenseu que des de l'Observatori del deute... ODG no estem participant activament, però ens és impossible arribar a tot, encara que estem molt i molt interessats en tot el que s'està fent...
-----Original Message-----
From: enric [mailto:enricamoviments.net]
Sent: lunes, 22 de enero de 2007 0:41
To: Xarxa pel decreixement
Subject: Re: [energiadecreixent] una puntualització

Hola!

Recordo que l'opció pel CCCB, és a causa de la necessitat de traduir simultaneament la xerrada de Latouche en francés.

Si algú coneix d'altres opcions que incloguin traducció simultànea per a tant a gent aniria bé saber-ho, doncs jo no en coneixo de millors i de moment m'he passat una estona cercant a internet sense èxit.

Per cert, el Naredo m'ha dit que va molt liat i que no pot venir, així que començo a sondejar les següents opcions de persones que ens puguin fer una xerrada sobre economia i decreixement en lńia similar.

salut!
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit:

believed to be clean.