[energiadecreixent] qui som?

enric enric en moviments.net
Vie Feb 23 09:52:47 CET 2007

Hola Arnau,

Cadascú fa el que pot i hi ha coses que es fan i no es veuen.
A més, no em sembla de molt bon gust, entrar en aquest debat ara aquí
per la llista.  Ni tampoc ho trobo important.
Així que jo ho deixaria com està i em centraria en coses més importants,
fins que el diumenge a la tarda, reiniciem debats sobre com seguim
teixint aquesta xarxa.

Pel que fa al text de l'Alex. Es idonii per utilitzar en aquells àmbits
que són novells en la temàtica i en canvi per a qui ja n'ha sentit
parlar potser millor una versió que vagi directament més al gra de les
jornades.
La difusió és una qüestió de registres diferents d'informació i
coneixement; i per tant si tenim més opcions millor.
A partir d'aquí cadascú amb el seu criteri, no cal consensuar res ;P

salut!
enric

En/na facililloamoviments.net ha escrit: