[energiadecreixent] qui som?

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Vie Feb 23 00:08:58 CET 2007

Aclaro que no m'importa massa i estic d'acord amb que es deixi com està,
però... Fundació Terra, Opcions o  Attac?  no he vist un treball d'aquests
grups que mínimament sigui algo definible com "promotor". No m'agrada
inflar per inflar, el meu text el que pretenia era descriure la realitat
sense floritures.

Anant més al fons de la questió, el que necessitem a partir de diumenge 10
de març es un format d'adhesió, perque tots els grups es puguin adherir
per igual i com a forma d'articulació política, i eliminar lo "qui
organitza" i que aquests siguin només persones individuals independentment
del col.lectiu d'orígen.

Ah! molt bó el text de l'Alex, jo l'utilitzaré..

arnau