[energiadecreixent] NO TANQUEU el tríptic encara!

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Mar Feb 13 10:58:47 CET 2007

Em sembla bé la sol.lució que proposa l'Enric.

De totes maneres, el tema té més implicacions, ja que a partir de les
Jornades crec que si sería bo tenir una espècie d'"espai d'adhesions" a la
idea del decreixement, i encara més si com a dinamitzadors seguim sent
anònims i sense sigles (que em sembla encertat).

arnau