[energiadecreixent] i a part del tríptic..

facilillo en moviments.net facilillo en moviments.net
Lun Feb 12 21:40:12 CET 2007

Unes coses més apart del tema tríptic:

-El menú del divendres l'he acabat escollint jo, no em semblava tan
difícil ni tan polèmic, ni volia enviar encara més mails a la llista.
Espero que us agradi, deixem-ho en sorpresa..

-L'Enric Tello no m'ha contestat cap mail. Tinc por de que se n'acabi
olvidant. Crec que tinc el seu mail malament. Enric, em pots enviar el
mail que tu tinguis actualitzat?

-El tema de la Monica Terribes: Stefano, no m'has tornat a dir res.. li
has enviat ja l'abstract a l'equip de redacció? (es relativament urgent,
però si vens demà a la reunió ho parlem allà)

fins demà!

arnau