[energiadecreixent] traducció document pla d'acció de descens energètic

enric enricamoviments.net
Diu Des 16 15:08:26 CET 2007

Hola a tothom,

Estem traduint el "pla d'acció de descens energètic de Kinsale", un
petit poble de Irlanda, on es va originar el moviment
de les "transtition towns", els quals són projectes locals de transició
cap a la sostenibilitat; és a dir, de decreixement pràctic aplicats a la
propia ciutat o poble, i elaborat des de la propia comunitat. Es un pla
a 15 anys vista per a ser sostenibles al 2021. Es proposen passos a fer
cada any en diferents àmbits de l'organització de la ciutat. A Kinsale,
l'ajuntament ha acceptat el pla i l'estan duent a terme.
http://transitionculture.org/wp-content/uploads/KinsaleEnergyDescentActionPlan.pdf

El document està en anglés, són 55 pàgines, però ja hi ha 3 persones que
estan fent parts i falten de la 23 a la 41.
Si algú pot assumir unes pàgines que m'ho digui al meu correu!

la idea és tenir-lo al tornar de reis.

salutacions,
Enric