[energiadecreixent] [Fwd: Reflexions] Potser principis

aferret en moviments.net aferret en moviments.net
Dom Abr 15 19:26:06 CEST 2007

Hola,
Potser sí que la paraula «decàleg» té una tradició religiosa que el fa
menys apropiat per apuntar (que no definir) unes idees o uns conceptes. El
fet d'apuntar unes idees o punts el trobo necessari, però potser seria
millor usar una altra paraula que decàleg. Potser seria millor dir-ne
«principis». Aquesta paraula és més oberta perquè els principis tant poden
ser 10 com 12 o més, i sobre la marxa poden variar, mentre que decáleg vol
dir 10, i és tancat.
Pel que fa a mi, miraré de seguir-ho de lluny, però no m'ho puc agafar com
un compromís més.
Salut i endavant
Antoni