[energiadecreixent] [ObservatoriCEAS] manifest reduit resposte joan garcía 13-4-07

Stefano Puddu stefano en faino.com
Dom Abr 15 09:37:38 CEST 2007

Bon dia Pep,

les teves consideracions són molt interessants

tinc la sensació que la frase volia expressar que les energies
renovables no tenen perquè fer-se càrrec d'un model econòmic
insostenible.
No sé com ho veus i come es podria redactar d'una manera simple i clara.

Salut i fins aviat,
stefano