[Energiadecreixent] No se si aixo va aki...

Dani Codina Alvarez sikieresmescribes en gmail.com
Mar Abr 4 20:20:57 CEST 2006

Salutacions a tots.

Veureu, fa poc que estic a la llsta. La vaig coneixer a
www.crisisenergetica.org   . El cas es que no formo part de cap organització
vinculada a res d'energies,. .per a dir-ho d'una altra forma "no soc ningú".
Pero, ARA,... i aixo es el que no se si es pot comunicar per aki, o no,..
estic formant part d'un partit politic del que potser n'hagueu sentit a
parlar,... no es que sigui ni millor ni pitjor que els demes,.. pero si hi
ha una cosa important, ... que s'esta formant. Aixo vol dir que s'esta
constitun, s'estan fent ARA els programes, idees basiques etc,...
Sincerament, no se si al final el partit que sortira sera del meu gust, aixo
mai es pot dir, doncs no depen nomes de mi,.. pero el que jo voldria es
introduir tota la idea de la crisis energetica,.. intentar influir per tal
de aconseguir que el partit es preocupi el mes posible per les cuestions
energetiques,.. si be,.. tb es cert, que una cosa es el que es digui i
l'altre la que despes es faci,.. pero, m'agradaria intentar-ho.
Aixi doncs,... com creieu que podria plantejar el tema per tal que la gent
s'intereses a introduir el tema energetic com a un dels pilars fonamentals?
que creieu que puc fer?

Salutacions a tots.

Yo creo en Dios,... pero solo por si acaso.

Dani.