[Educaciolliure] demanar que hi hagi més escoles públiques lliures

Monitors ECOM monitors a ecom.cat
dic jun 11 14:18:52 CEST 2014

Hola!!

La setmana passada vaig escriure per dir que jo podria dinamitzar aquest grup de famílies que volem reivindicar que hagi més escoles públiques lliures/pedagogia viva.
Voldria saber  si em podeu afegir a la llista de correu que ja teniu per a aquest tema amb aquest email: myrubberboots a gmail.com<mailto:myrubberboots a gmail.com>
Quan estigui afegida a aquesta llista de correu,  jo mateixa escriure a tot el grup per oferir-me per dinamitzar aquesta iniciativa.

L’altre dia es va enviar una altra informació, entenc que hi ha dos línies, compatibles clar:

1)      Demanar que hi hagi més escoles publiques lliures

2)      Demanar que les escoles lliures existents siguin reconegudes pel departament.

Ja em direu alguna cosa!

Gràcies! ☺

Mercè Clavero