[Educaciolliure] M'ofereixo per fer susbstitucions en projectes d'educació lliure de la província de Barcelona.

Àngela Moreno angelamc85 a hotmail.com
dis set 21 12:26:20 CEST 2013

Hola projectes de la XELL i altres!

Em presento: sóc l'Àngela Moreno aquest any me incorporat a l'equip
d'educacors/es de Xantala, el projecte d'educació lliure del Poblenou, també
seré l'educadora de l'espai de joc per a famílies i els seus fills de 1 a 3
anys.

Tinc 27 anys. Sóc llicenciada en Belles Arts. Fa 8 anys que estic en contacte
amb infants en diferents projectes i treballs.

He cursat la formació en educació lliure de la Caseta i el 1er nivell de pedagogia
Sistèmica a l’Institut Gestalt. També he adquirit formació en la franja de 0-3
anys, sobretot Pikler a l'espai Gira-Sol de Girona i a Rosa Sensat.

Us escric per OFERIR-ME PER FER SUBSTITUCIONS els DIMECRES i DIVENDRES en projectes d'educació lliure o grups de criança de la provícia de Barcelona.

Si us interessa us puc enviar el meu currículum.

Moltes gràcies!

El meu Mail és:  angelamc85 a hotmail.com

Telèfon: 699 987 382

p.d.: us passo una entrevista que em va fer una mare de la Mainada, el grup de
criança on vaig fer d'educadora, per si li voleu fer un cop d'ull.

http://lanubedejulia.blogspot.com.es/2013/05/entrevista-angela-moreno_3.html#.Uj1eEn-FRWk