[Educaciolliure] M'ofereixo com a cangur (amb mirada respectuosa ; )

Àngela ...TÄRÄ... angelamc85 a hotmail.com
dis set 21 11:01:17 CEST 2013

Bones Famílies!

Em presento: sóc l'Àngela Moreno aquest any me incorporat a l'equip
d'educacors/es de Xantala, el projecte d'educació lliure del Poblenou, també
seré l'educadora de l'espai de joc per a famílies i els seus fills de 1 a 3
anys.

Tinc 27 anys. Sóc llicenciada en Belles Arts. Fa 8 anys que estic en contacte
amb infants en diferents projectes i treballs.

He cursat la formació en educació lliure de la Caseta i el 1er nivell de pedagogia
Sistèmica a l’Institut Gestalt. També he adquirit formació en la franja de 0-3
anys, sobretot Pikler a l'espai Gira-Sol de Girona i a Rosa Sensat.

Us escric per oferir-me com a cangur-acompanyant dels vostres fills o filles
des d’una mirada amorosa i respectuosa.

També m'ofereixo per acompanyar dones o homes que tinguin nadons petits a la
mateixa casa, per poder cuidar als nadons i que elles/ells puguin realitzar
alguna tasca que necessitin.

La meva disponibilitat és la següent:

Matins: dimecres i divendres.

Tardes: dimarts, dimecres i dijous a partir de les 18h. La tarda de divendres
la tinc disponible, menys un divendres al mes que la tinc ocupada.

També podria fer de cangur algunes nits.

Si us interessa us puc enviar el meu currículum.

Moltes gràcies!

El meu Mail és:  angelamc85 a hotmail.com

Telèfon: 699 987 382

p.d.: us passo una entrevista que em va fer una mare de la Mainada, el grup de
criança on vaig fer d'educadora, per si li voleu fer un cop d'ull.

http://lanubedejulia.blogspot.com.es/2013/05/entrevista-angela-moreno_3.html#.Uj1eEn-FRWk