[Educaciolliure] Llistat mes general iniciatives publikes i privades Re: Aquest diumenge Trobada Oberta del Grup de Criança de Xantala

Sara Compte Duran sara.compte a kognitif.org
dim des 10 12:55:05 CET 2013

Hola companyes...

Aqui va un , crec que, bon llistat on apareixen iniciatives publiques i
privades, el veig bastant complert...

http://mamaguinarda.blogspot.com.es/2010/02/joc-infantil.html

sara