[Educaciolliure] busco un taller de joc i respecte segons Emy Picler o estil

Kapila kapila.30 a gmail.com
dij set 27 22:31:02 CEST 2012

Hola Marta.

A mi també m'interessa molt aquesta petició d'informació.
Si saps algo m'ho podries enviar?

Una abraçada!
Kapila.

El 27 de setembre de 2012 19:22, Marta Forn Aylón <marnaraian a gmail.com> ha
escrit: