[Educaciolliure] busco un taller de joc i respecte segons Emy Picler o estil

Marta Forn Aylón marnaraian a gmail.com
dij set 27 19:22:01 CEST 2012

Gràcies per la informació que m'heu anat donant uns i altres.
Si, volia aquesta informació per formar-me jo com a mare i com a educadora.
Una abraçada

*

** * * El que creus ho crees * * *** *

El 12 de setembre de 2012 18:03, Marta Forn Aylón <marnaraian a gmail.com> ha
escrit: